FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Een offerte aanvragen mag telefonisch of per email. Maar het kan ook zeer gemakkelijk via onze site

  • 1: Selecteer het gewenste artikel
  • 2: Selecteer (indien van toepassing) een kleur
  • 3: Selecteer een bedrukking
  • 4: Selecteer het aantal
  • 5: Laat je contactgegevens achter
  • 6: Upload je logo

Zodra wij jouw offerteaanvraag hebben ontvangen nemen we je aanvraag direct in behandeling. Je ontvangt dan snel een offerte en een digitale impressie!

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Leuk! Je gaat een bestelling plaatsen. Dat kan erg makkelijk op onze website.

  • 1: Selecteer het gewenste artikel
  • 2: Selecteer (indien van toepassing) een kleur
  • 3: Selecteer een bedrukking
  • 4: Selecteer het aantal
  • 5: Laat je contactgegevens achter
  • 6: Upload je logo

Mocht het niet lukken, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag!

Hoe lever ik mijn logo bestand(en) aan?

Heb je een eps, ai of pdf-bestand van je logo? Dan ontvangen wij dat graag. Heb je dat niet maar heb je wel een ander bestand? Geen probleem Stuur het door zodat onze studio deze om kan zetten.
Je ontvangt altijd een digitaal voorbeeld waarop je goed kan zien hoe je logo/uiting eruit komt te zien op het gekozen artikel! Heb je een voorkeur voor de kleuren van de bedrukking? Lever dan je pms kleuren of cmyk kleuren aan.
Heb je vragen over je bestand of over de verschillende druktechnieken? Neem dan contact met ons op.
Kan je advies krijgen bij het ontwerpen van een uiting?
Dat kan zeker! Wij denken graag met je mee. We zijn creatief en hebben natuurlijk al heel veel uitingen voorbij zien komen. Samen met jou gaan we kijken wat het doel is van de uiting die je op een artikel wil laten bedrukken. Daarna creëren we samen een uiting die helemaal bij je past.

Wat is een digitale drukproef?

Een digitale drukproef is een digitaal voorbeeld met het gewenste artikel voorzien van jouw gewenste bedrukking! Zo kan je zien hoe het artikel eruit komt te zien na bedrukking.

Wanneer is mijn bestelling definitief?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een digitale drukproef, zodra deze helemaal naar wens is, gaat de productie bij ons van start!

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?

Zodra wij een bestelling of een aanvraag hebben ontvangen nemen wij altijd binnen een uur (tijdens werktijden natuurlijk) contact met je op. Dit kan zijn per mail of telefonisch. Heb je een aanvraag of bestelling geplaatst en een dag later nog geen reactie ontvangen? Dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Neem dan snel contact met ons op zodat we je alsnog zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Wat zijn de bankgegevens van Eigen Huisstijl?

Onze bankgegevens: NL40 SNSB 0339892870

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op onze website zijn de levertijden goed aangegeven. Dit zowel voor onbedrukte als voor bedrukte artikelen. Een deadline en dus een spoedlevering nodig? Bel ons direct, wij gaan ons uiterste best doen om je te helpen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Ons doel is om helemaal geen klachten te ontvangen. Mocht dit toch het geval zijn, laat het ons dan weten. Wij zullen er alles aan doen om jouw klacht zo snel en goed mogelijk samen op te lossen. Stuur je klacht naar info@eigenhuistijl.nl

 

Stuur ons een bericht